Kota Sultan Ismail Petra

Kota Sultan Ismail Petra
Kota Sultan Ismail Petra di Zon Budaya di pusat bandar raya Kota Bharu, Kelantan, Malaysia.

Rabu, 18 Julai 2018

AirAsia perluas hab Johor Bahru menerusi dua destinasi baharu di Wilayah Utara

KUALA LUMPUR: Syarikat penerbangan tambang rendah, AirAsia memperluaskan rangkaian domestiknya dari Johor Bahru dengan memperkenalkan dua destinasi baharu, Alor Setar dan Ipoh berkuat kuasa 1 Oktober 2018.

Penerbangan empat kali seminggu dari Johor Bahru ke destinasi itu yang merupakan laluan ke-10 dan ke-11 dari Lapangan Terbang Antarabangsa Senai.

Laluan Johor Bahru - Ipoh juga menandakan perkhidmatan pertama ke ibu negeri Perak itu.

Ketua Komersial AirAsia Malaysia, Spencer Lee berkata usaha itu tidak hanya melonjakkan kesalinghubungan antara wilayah selatan dan utara Semenanjung Malaysia tetapi turut memberi peluang kepada Johor, Kedah dan Perak meningkatkan ekonomi menerusi pelancongan.

"Kami amat teruja untuk memulakan penerbangan ke Ipoh dan tidak sabar untuk melihat AirAsia bertapak di bandar raya itu pada Oktober ini," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Malah, bagi meraikan laluan baharu itu, AirAsia menawarkan tambang promosi serendah RM69 bagi penerbangan sehala Johor Bahru - Alor Setar dan RM59 (sehala) Johor Bahru - Ipoh.

Tempahan itu boleh dibuat mulai sekarang sehingga 29 Julai, 2018 bagi tempoh perjalanan antara 1 Oktober, 2018 dan 13 Ogos, 2019 menerusi airasia.com serta aplikasi mudah alih AirAsia.

Tambang promosi bagi perjalanan sehala itu turut termasuk cukai dan bayaran fi.

AirAsia Malaysia ketika ini menawarkan perkhidmatan penerbangan ke 16 destinasi dari Johor Bahru, iaitu Bangkok, Jakarta, Surabaya, Bandar Raya Ho Chi Minh, Guangzhou, Kuala Lumpur, Pulau Pinang, Langkawi, Kuala Terengganu, Kuching, Miri, Sibu, Kota Kinabalu, Tawau, Alor Setar dan Ipoh.

Sebarang maklumat terbaharu AirAsia boleh diperolehi menerusi Twitter (twitter.com/AirAsia) dan Facebook (facebook.com/AirAsia).

Sumber: Bernama | 18 Julai 2018

4 ulasan:

  1. nama saya Redzuan Sarina Binti dari PULAU PINANG,
    MALAYSIA. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Rossa kerana membantu saya mendapatkan pinjaman. selama tiga bulan, saya telah mencari pinjaman untuk melunaskan hutang, setiap orang yang saya temui ditipu dan mengambil wang saya sehingga akhirnya saya melihat kisah Cik Masitah Ayob dan alamat laman web syarikat yang dikongsinya. Syarikat itu kemudian memberi saya pinjaman sebanyak RM470,000 yang saya mohon. syarikat juga dapat membantu anda. kerana syarikat itu juga telah menolong beberapa rakan saya yang lain. Sekiranya anda memerlukan bantuan kewangan, sila hubungi syarikat ROSSA FINANCE melalui e-mel: Rossastanleyloancompany@gmail.com
    Whats-app Syarikat Mother Rossa: +1 (914) 529-5708.
    Syarikat itu tidak tahu bahawa saya melakukan ini dengan menyebarkan niat baik syarikat kepada saya, tetapi saya merasakan saya harus berkongsi perkara ini dengan anda semua untuk membebaskan diri daripada penipu, berhati-hati dengan peniru dan hubungi syarikat pinjaman yang betul. Di bawah ini adalah kata-kata semangat bagi mereka yang mencari pemberi pinjaman swasta yang jujur ​​dan jujur.
    "jika anda memerlukan pinjaman untuk membayar kredit dan hutang? Adakah anda memerlukan kewangan untuk menubuhkan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menjalankan projek besar? Adakah anda memerlukan pinjaman kuliah? Adakah anda memerlukan dana untuk pelbagai tujuan lain?" ? Inilah e-mel saya untuk sebarang pertanyaan mengenai ibu rossa,
    e-mel saya: redzuansarinabinti2020@gmail.com
    E-mel ibu rossa: Rossastanleyloancompany@gmail.com
    nombor telefon bimbit +601616345654
    Terima kasih kerana membaca dan selamat maju jaya

    BalasPadam
  2. NOMOR WHATSAPP: +1 267 526 5352  
                          
    Selamat siang
    Namaku Nyonya Ahmed Neni dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia saat ini dan saya mengatakan kepada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan menceritakan namanya kepada dunia dan saya sangat bahagia dengan katakan bahwa keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp150.000.000.00 untuk memulai hidup saya sejak saya adalah satu ibu dengan 3 anak dan dunia sepertinya sedang bergantung pada saya saat saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan online bank menolak saya pinjaman mereka mengatakan bahwa penghasilan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya pergi online dan hal-hal menjadi lebih sulit karena mereka merobek uang saya dari saya dengan janji manis untuk membantu saya sampai saya bertemu dengan ALLAH mengirim pinjaman pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, ONE BILLION RISING FUND dimana Juruselamat ALLAH dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir ini tidak akan mungkin terjadi karena pengalaman masa lalu saya dan janji palsu tapi untuk mengejutkan saya, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp150.000.000.00 dan saya akan menyarankan siapa saja yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi perusahaan tersebut, melalui email di: """""""(((((onebillionrisingfund@gmail.com))))))))"""""""karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling pengertian dan baik hati. Jika Anda melihat bagaimana memastikan pinjaman atau bagaimana mendapatkan pinjaman asli, perusahaan dapat membantu Anda. "

    BBM: D8E814FC 


    Sebagai penerima manfaat dari perusahaan saya adalah bukti hidup dari kerja baik perusahaan dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan formulir pinjaman ONE BILLION RISING FUND. cukup hubungi mereka dan ikuti proses pemberian pinjaman yang mudah
         
    NAMA PERUSAHAAN: ONE BILLION RISING FUND
    GMAIL PERUSAHAAN: onebillionrisingfund@gmail.com
    NOMOR TEL: +1 267 526 5352
    NOMOR WHATSAPP: +1 267 526 5352


    Anda dapat menghubungi saya Ahmed Neni pada informasi lebih lanjut ((ahmedneni48@gmail.com))

    Allahu akbar

    BalasPadam
  3. Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]


    Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak [RM 450K] dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah::
    [financialserviceauthority400@gmail.com]
    Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: [merissaahmed11@gmail.com]


    Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]

    BalasPadam
  4. Kami di sini untuk menyediakan pinjaman antara minimum $10,000.00 hingga maksimum $10,000.00, iaitu jika anda ingin memohon dalam dolar. Walaupun anda berasal dari Indonesia, anda boleh memohon pinjaman sekurang-kurangnya Rp. 100juta. Maksimum adalah Rp. 25 bilion jadi walaupun anda dari Malaysia, anda boleh memohon pinjaman minimum Rm 30k dan maksimum Rm 850k. Anda juga boleh memohon dalam mata wang lain yang tidak disebutkan di atas, kami sentiasa di sini untuk menyediakan pinjaman yang anda perlukan untuk menampung semua perbelanjaan kewangan anda pada kadar yang sangat rendah, kerana kami telah melakukan ini selama bertahun-tahun dan ia telah berjaya dan bermanfaat. untuk kedua-dua. pemberi pinjaman dan peminjam, jadi kami ada testimoni di mana-mana<<<<>> >> Testimoni terbaru adalah Farouk dari Malaysia dengan jumlah RM 2.3 juta dan juga Indra dari Indonesia dengan jumlah Rp 570 juta, jadi tolong jangan tinggal selain dalam transaksi yang sangat mesra pelanggan ini<<<<<<>>> >>>>

    Butiran Perhubungan Ada Di Bawah

    Nama syarikat: SYARIKAT PINJAMAN ISKANDAR LESTARI
    e-mel::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    BalasPadam