Kota Sultan Ismail Petra

Kota Sultan Ismail Petra
Kota Sultan Ismail Petra di Zon Budaya di pusat bandar raya Kota Bharu, Kelantan, Malaysia.

Jumaat, 25 Ogos 2017

Mustapa Mohamed kemalangan di Kampung Batu Gajah

KOTA BHARU: Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed terlibat dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Km 69, Kampung Batu Gajah, Tanah Merah, petang tadi.

Ketua Polis Daerah Tanah Merah DSP Suzaimi Mohamad yang mengesahkan kejadian tersebut berkata Anggota Parlimen Jeli itu dan pemandu serta pengawal peribadinya tidak mengalami sebarang kecederaan dalam kejadian kira-kira 3.30 petang berkenaan.

"Kemalangan tersebut berlaku ketika kenderaan utiliti sukan (SUV) jenis Hyundai yang dinaiki Mustapa dirempuh sebuah kenderaan jenis Volkswagen Polo ketika sedang masuk ke sebuah simpang.

"Berikutan itu, kenderaan yang dinaiki Mustapa mengalami sedikit kerosakan di sebelah kiri bahagian depan,"katanya ketika dihubungi di sini, malam ini.

Sementara itu, pemandu Mustapa yang dikenali sebagai Muslim, berkata mereka dalam perjalanan dari Bachok menghala ke Kampung Batu Gajah untuk menziarahi rakyat di kawasan berkenaan.

"Sebaik tiba di lokasi kejadian di sebuah simpang empat, saya memberhentikan kenderaan untuk masuk ke simpang kanan sebelum sebuah kereta merempuh kenderaan kami dari arah depan.

"Bagaimanapun, saya bersyukur kerana kami bertiga tidak mengalami sebarang kecederaan,"katanya ketika dihubungi.

Sumber: Bernama | 25 Ogos 2017

Tiada ulasan:

Catat Ulasan