Kota Sultan Ismail Petra

Kota Sultan Ismail Petra
Kota Sultan Ismail Petra di Zon Budaya di pusat bandar raya Kota Bharu, Kelantan, Malaysia.

Selasa, 23 Julai 2013

Firefly tambah penerbangan ke KB sepanjang Ramadhan


KUALA LUMPUR, 23 Julai: FireFly Sdn Bhd akan menambah penerbangan ke Kota Bharu, Kelantan, sebanyak dua kali sehari bagi menampung permintaan yang tinggi sepanjang bulan Ramadhan.
    
"Penerbangan tambahan dari hab pusat, Subang Sky Park akan ditambah untuk penerbangan mulai 25 Julai hingga 28 Julai dan ia telah ada dalam sistem kami untuk pembelian," kata Ketua Pegawai Eksekutif, Ignatius Ong dalam satu kenyataan hari ini.
    
Beliau berkata yang para penumpang Firefly akan menikmati elaun bagasi yang sudah didaftar masuk 20 kg, hidangan dalam penerbangan percuma serta peluang untuk mengakru dan menebus mata Enrich.
    
Sementara itu, Ong juga berkata yang terdapat juga penerbangan tambahan ke Pulau Pinang, Pekanbaru, Koh Samui dan Kota Baharu dan 2 - 17 Ogos dan tiket-tiket kini telah tersedia untuk pembelian.
    
Firefly, anak syarikat milik penuh Malaysia Airlines System, pada masa ini mengendalikan rangkaian 12 ATR 72-500 dan 1 ATR 72-600 turboprop dari Pulau Pinang dan Subang, menghubungkan destinasi sekunder dalam lingkungan Kawasan Pertumbuhan Segi Tiga Indonesia Malaysia-Thailand.

Sumber: BERNAMA | 23 Julai 2013 |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan