Kota Sultan Ismail Petra

Kota Sultan Ismail Petra
Kota Sultan Ismail Petra di Zon Budaya di pusat bandar raya Kota Bharu, Kelantan, Malaysia.

Sabtu, 11 Mac 2017

Najib lakukan lawatan kerja dua hari ke Kelantan (11 - 12 Mac 2017)

KOTA BHARU: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa di sini petang ini ini bagi mengadakan lawatan kerja dua hari ke Kelantan.

Ketibaan beliau pada 6.20 petang disambut oleh Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed, Pengarah Jabatan Pembangunan Persekutuan Kelantan Datuk Makhtar Mustapa dan para pemimpin UMNO Kelantan.

Najib dijadual mengadakan pertemuan dengan anggota UMNO pada majlis Santai Bersama Kepemimpinan UMNO Kelantan di sebuah hotel di sini, malam Sabtu.

Pagi esok, perdana menteri dijadual melawat tiga rumah penduduk di Bachok sempena program Jom Bantu Rakyat.

Beliau juga dijadual mendengar taklimat Majlis Pembangunan Wilayah Ekonomi Pantai Timur (ECER) di Tapak Projek Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) di Jelawat, Bachok.

Najib kemudian akan menghadiri majlis pecah tanah Hospital Bachok dan melancarkan Program Jom Bantu Rakyat di Kampung Bator, Bachok.

Pada sebelah petang pula, Perdana Menteri dijadual merasmikan Pusat Transformasi Bandar (UTC) Kota Bharu sebelum ke Universiti Malaysia Kelantan (UMK) Pengkalan Chepa di sini untuk Program Transformasi Nasional 2050 (TN2050).

Sumber: Bernama | 11 Mac 2017

Tiada ulasan:

Catat Ulasan